Общи условия за поддръжка и ценова листа за извънгаранционна поддръжка
Представяме Ви нашите общи условия и ценови листи за поддръжка на смарт системата iNELS.
Скъпи клиенти и партньори,
Представяме Ви нашите Общи условия за поддръжка и ценови листи за поддръжка на смарт системата iNELS, влизащи в сила от 10.01.2025г.
Поддръжката на смарт системата iNELS е важна за нейното нормално функциониране. С цел подобряване качеството на обслужването и бързината на реакция при подаване на заявка за техническа помощ или консултация, Елко ЕП България предоставя на всички свои клиенти индивидуален 12 месечен абонаментен договор съобразен със мащаба и изпълнението на системата iNELS на съответния обект.
Само с такъв договор Елко ЕП България може да гарантира бързина на реакция в определен от договора срок при подаване на заявка за консултация.
Поддръжката се извършва от оторизирани сервизни партньори на iNELS.
Ценовата листа за извънгаранционна поддръжка определя цените за извършване на дейностите по поддръжка.
Елко Еп България си запазва правото да откаже техническо обслужване при наличие на неизплатени финансови задължения до момента на изплащането им.
Обръщаме внимание на следните допълнения в общите условия за поддръжка:
- Без значение дали има подписан договор за поддръжка или няма извънгаранционната поддръжка на iNELS не включва настройки по мрежовите системи и работа по електрически и други системи извън iNELS хардуера и софтуера.
- При подадена заявка при която се установи невъзможност за дистанционен достъп или локална работа по системата в следствие на некоректни мрежови настройки консултацията се таксува по ценова листа и мрежовите настройки следва да се коригират от страна на абоната преди да се подаде нова заявка за поддръжка по iNELS системата.
- При подадена заявка при която се установи дистанционно или локално дефект във външна система – външни захранвания и осветления, мотори, клапани и други устройства консултацията се таксува по ценова листа и реалния дефект следва да се отстрани от страна на абоната.
- При подадена заявка при която се установи локално дефект в iNELS причинен от външно устройство, неотговарящо на технически изисквания на системата или работещо некоректно, iNELS се прави предписание за корекция на проблема от страна на абоната при неизпълнението на което предписание INELS си запазва правото да отказва по нататъшно обслужване на системата до изпълнение на предписанието.
Напомняме също, че всякакви допълнителни настройки и тестове по системите не са част от гаранционната поддръжка и следва да се заплащат по ценовата листа при липса на подписан абонаментен договор за поддръжка.
Също така напомняме, че заявки подадени в извънработно време или празници се обслужват по преценка за спешност от поддръжката на INELS само при подписан абонаментен договор а при липса на такъв се обслужват при първа възможност в работно време.
Екипът на Елко ЕП България винаги е полагал и ще полага максимални усилия в поддръжката на вашите системи за автоматизация iNELS. Ние вярваме, че за да се развиваме, процесът на сътрудничество трябва да е справедлив и двустранен и затова сме отворени за всякакви препоръки и обратна връзка от ваша страна, така че да продължим да подобряваме предоставените услуги.
Общите условия за поддръжка и ценовата листа за извънгаранционна поддръжка са приложени в PDF файлове. Можете да ги прегледате или изтеглите от тук:
Общи Условия за поддръжка iNELS клиенти
Ценова листа за извънгаранционна поддръжка клиенти
Общи Условия за поддръжка iNELS дистрибутори
Ценова листа за извънгаранционна поддръжка дистрибутори
С пожелания за успешна нова година!
Екипът на iNELS България